ردیاب پیشرفته آمریکایی الکترو اسکوپ ۳۰۱

Electro scopes

ردیاب قدرتمند electroscope 301 دارای کارکرد ها و خصوصیات بی نظیری است که که به یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار تبدیل شده است electroscope 301 توسط شرکت آمریکای الکترواسکوپ Electro scopes به تولید رسیده است و در زمینه کاوش گنج های دفن شده در عمق زمین بسیار هوشمندانه عمل می کند و به سرعت آن ها را کشف می کند.

سیستم و ساختار این دستگاه بر مبنای رادار مغناطیسی کار می کند و در زمین هایی که مواد معدنی وجود دارد مانع و اختلال در دستگاه ایجاد نمی شودسیستم Sensitivity برای تنظیم دستگاه نسبت به املاح معدنی وجود دارد و به راحتی می توانید به کاوش گنج بپردازید و از آن لذت ببرید.

کار کردن با دستگاه الکترواسکوپ ۳۰۱ بسیار ساده و راحت میباشد و افرادی که تجربه کافی در زمینه کاوش فلزها را ندارند به راحتی می توانند این دستگاه را راه اندازی کنند و به شکار گنج های دفن شده در عمق زمین باشند.همچنین کم حجم بودن و جمع و جور بودن سیستم این دستگاه یکی دیگر از ویژگی های خوب محسوب می شود.

الکترواسکوپ ۳۰۱ بدون محدودیت اهداف مختلف مانند: جواهرات و طلاهای گرانبها ، طلا های ریز و انواع فلزهای دفن شده و … همچنین حفره ها و فضا های خالی و سفره ها را برای کاوشگران شناسایی می کند

قدرت نفوذ این ردیاب بسیار بالا بوده و در زمین های سخت هم بهترین کارآیی را از نشان می دهد فضا و شعاعی که این فلزیاب زمین راجستجو می کند حدود ۱۰۰۰ متر میباشد و اهداف دفن شده را تا عمق مفید ۶ متر تشخیص می دهد و اطلاعات بعد از آنالیز و تجزیه به نمایشگر دستگاه می رسد و فرد را از وجود گنج باخبر می سازد

توضیحات فارسی محصول

دستگاه Model 301 در معدن يابي ، کاوشگري ، کاوش قطعات طلا و سکه مورد استفاده قرار مي گيرد .
 اين دستگاه بين طلا و نقره تفکيک قائل مي شود. داراي برد بالا و عمق ۱۲ فيت است. توسط اين دستگاه تايم جستجو کاهش مي يابد و قطعات ارزشمند تر کاوش مي شوند .
اعمال تنظيمات مختلف
داراي سوييچ هاي تنظيم حساسيت  Hi/Low
باتري ۹ ولت آلکالين
کليد تنظيم ۱۰ جهته

کليد تفکيک ۱۰ جهتهالکترواسکوپ

متر مخصوص تنظيم
نشانگر تضعيف باتري

 



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب
برچسب‌ها: الکترواسکوپ, ردیاب آمریکایی, ردیاب الکترواسکوپ301 ,فلزیاب, گنج یاب

تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 | 17:23 | نویسنده : کوروش |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب شوک سیستم
  • وب آهنگ های ابدی
  • وب اسپرت
  • وب کرب و بل